logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۵۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان:

مشکلی در برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر وجود ندارد/ زنجان مهد بدمینتون ایران است

مشکلی-در-برگزاری-مسابقات-بین‌المللی-جام-فجر-وجود-ندارد-زنجان-مهد-بدمینتون-ایران-است

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان در مسابقات بین‌المللی جام فجر گفت: هیچ مشکل در برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر نداریم.

محمود انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزبانی زنجان در مسابقات جام فجر اظهار کرد: ما برای نخستین سال است که توانستیم بعد از 27 سال برگزاری مسابقات در تهران میزبان این رقابتها باشیم.

وی با بیان اینکه کسب این میزبانی به کمک اداره کل ورزش و جوانان بوده است، ابراز کرد: با توجه به سابقه بدمینتون زنجان در کشور این میزبانی به استان زنجان رسیده است.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان مهد ورزش بدمینتون در ایران است، گفت: تا به امروز شاهد برگزاری 18 دوره مسابقات بین‌المللی یادواره شهدای هفتم تیر، دو دوره مسابقات غرب آسیا و یک دوره مسابقات جوانان آسیا بوده‌ایم.

وی با اشاره حضور بدمینتون بازان زنجانی در مسابقات مختلف فراملی خاطرنشان کرد: در مسابقات بین‌المللی که تاکنون در زنجان برگزار شده بیش از 20 کشور حضور داشتند.

انصاری با بیان اینکه نیازمند حمایت مسئولان برای برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر هستیم، عنوان کرد: به دنبال برگزاری این مسابقات به بهترین نحو ممکن هستیم چرا که جام فجر یکی از رویدادهای مهم ورزشی بوده و امتیازی المپیک محسوب می‌شود.

وی با تصریح اینکه قصد داریم در سالهای آینده نیز برای همیشه میزبان مسابقات بین‌المللی جام فجر باشیم، گفت: مشکل خاصی در بحث برگزاری این مسابقات نداریم چراکه سابقه برگزاری مسابقات بین‌المللی را داریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با بیان اینکه هزینه برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر تعیین شده است، اظهار کرد: در استان زنجان تا این لحظه بخش خصوصی برای اسپانسری این مسابقات اعلام آمادگی نکرده است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: به دنبال جذب اسپانسر برای برگزاری این مسابقات هستیم و رایزنی‌های خود را در این خصوص ادامه خواهیم داد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴